woensdag 31 augustus 2011

Packing and nerves.

Jaja, het is bijna zover. Overmorgen heel vroeg (kwart voor 6) vertrekt onze auto vol met mijn troep naar Engeland. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ben je van plan om voor een lange tijd naar het buitenland te vertrekken, huur dan iemand in om je spullen in te pakken. Wat een rotwerk is dat zeg. Je blijkt opeens gigantisch veel troep te hebben. En dan het sorteren. "Wil ik dit wel mee of wil ik dit niet mee?" Die vraag kun je dan voor jezelf blijven herhalen bij je kleding, sokken, ondergoed, boeken, cd's enz. enz. enz.

Om jullie een kleine indruk te geven van de chaos:


Ik begin nu toch wel écht zenuwen te krijgen. Vergeet ik niks mee te nemen? Zal het tegenvallen? Zal het meevallen? Hoe zal ik me voelen? 
Zaterdagavond was mijn afscheidsfeestje/verjaardagsfeestje. Het was super gezellig, met een heleboel leuke mensen. Ik heb er echt van genoten en ben heel erg verwend met super leuke cadeautjes. (Voor degenen die erbij waren, dit lezen, en mij geld hebben gedoneerd: daar heb ik even een mooi horloge van gekocht. Mijn oude horloge was al een tijdje kapot en op zich is een horloge best handig. Anders komen de kinderen steeds te laat op school, dat is ook zo zielig..) Iedereen bedankt, ik ga jullie missen!
Ik begon toen toch ook wel te beseffen hoe dichtbij het nu komt. Ik ben er al zo lang mee bezig en het was al die tijd eigenlijk heel ver weg. En nu is het bijna zover! Ongelooflijk.
Maargoed, er ligt zoals jullie hebben gezien nog wel wat werk voor mij. Op m'n kamervloer om precies te zijn. 
To be continued..

With love,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten