zaterdag 13 augustus 2011

It's really coming together now.

Hallo lieve lezers,

Even een kleine snelle update. Er vliegen weer regelmatig mailtjes heen en weer tussen Engeland en Nederland, met laatste vraagjes, nieuwe informatie enzovoorts. Want het is bijna zover. De datum staat vast: donderdag 1 september ga ik met papa en mama inclusief auto op de boot in Hoek van Holland, om de volgende dag aan te komen in Engeland.
Ik heb van de familie ook meer te horen gekregen: ze zijn ondertussen verhuisd naar hun nieuwe huis. Ik vind het echt een heel mooi huis, het ligt aan een mooie straat lekker centraal in Bedford. Ook heeft de familie me verteld naar welke kerk zij gaan in Bedford. Ik ben niet verplicht om met hen mee te gaan, er zijn zat kerken in Bedford (ja, echt, moet je maar eens googlen op curch Bedford), maar ik ben eigenlijk wel benieuwd, ik ga zeker met ze mee kijken.

Ik begin er nu echt zin in te krijgen en het komt ook steeds dichterbij :)

Ik hou jullie op de hoogte !

With love,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten