dinsdag 26 juli 2011

Exciting but difficult ?

Hallo lieve lezers,

De tijd gaat snel verder. Sinds de laatste keer dat ik heb geblogd is er veel gebeurd. Ten eerste ben ik geslaagd voor het VWO examen. Hier ben ik erg blij mee en dankbaar voor en het was een grote opluchting toen ik hoorde dat ik het had gehaald. Ik ben nu werkzaam bij de Albert Heijn en kom zo mijn tijd een beetje door. Ik ga dit jaar niet op vakantie dus ik werk zoveel ik kan.

Pieter is op 5 juli vertrokken naar Borneo, Indonesiƫ voor 5 weken. (Voor degenen die dit niet weten, Pieter is mijn lieve vriendje, we zijn ondertussen 5 maanden samen.) Vandaag komt hij over 13 dagen terug. Ik mis hem toch behoorlijk erg en dit is ook iets waar ik wel een beetje tegenop zie als ik denk aan Engeland. Ik heb altijd al graag een tijd in het buitenland willen doorbrengen en het is echt een droom van me. Ik heb er ook nog nooit echt moeite mee gehad om van huis te zijn, maar ben dat dan ook nog nooit langer dan een week of 3 geweest.
Het zal lastig worden maar ik heb er vooral erg veel zin in. Daarbij zijn de communicatiemogelijkheden makkelijker, tussen Nederland en Engeland dan tussen Nederland en Indonesiƫ. Er is sowieso maar een uurtje tijdverschil, en de internetverbinding is in de stad Bedford vast beter dan midden in de jungle op Borneo.
De exacte vertrekdatum is nog niet bekend. Het is de bedoeling dat ik zelf een datum voorstel en dat het gezin kijkt of het voor hen ook uitkomt. Omdat mijn ouders van plan zijn om mij met de auto te brengen, moet ik dit ook met hen regelen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nog een klein beetje te lui ben om alle begindata van de 4 verschillende scholen van de kinderen uit te zoeken en hier een vertrekdatum aan te verbinden, maar het staat zeker op mijn to do list van deze week ;)

Zodra ik meer nieuws heb horen jullie dit zeker van me!

With love,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten