dinsdag 8 mei 2012

Pool paddling fun.

Hoi iedereen!
Ja jongens, ik heb afgelopen tijd niet zo netjes op dinsdag gepost. Vorige week heb ik overgeslagen. En eerlijk gezegd had ik wel een conceptbericht getypt, maar ik wilde jullie niet echt lastigvallen met nutteloos gezwets ;). Ik had vrij weinig speciaals meegemaakt en dus ook vrij weinig te vertellen. Maarr, vandaag heb ik een heuse watersport van Raphie's peuterspeelzaal bijgewoond. Dat is natuurlijk hartstikke bijzonder, dus vandaar een nieuwe blogpost :). Enjoy!

Ik vond het in het begin echt heel apart dat een basisschool, waar kinderen naartoe gaan totdat ze 6/7 zijn, een eigen zwembad had. Echt ín de school dus. Maar dat schijnt heel normaal te zijn hier voor privéscholen. En ook de kleintjes die in "nursery" zitten (3 jaar) hebben daar tweemaal per week zwemles. Ik kwam er laatst achter dat zelfs voor "kindergarten",  de kinderopvang (dus kindjes van 2), zwemles wordt gegeven. Nouja, je kunt er nooit te vroeg mee beginnen, laten we maar zeggen.
Een week of wat geleden kwam Raphie met een brief thuis waarin stond dat ze een heuse zwemdemonstratie zouden geven. Zijn papa en mama konden allebei niet gaan kijken omdat ze moesten werken, dus ben ik gegaan. Gewapend met camera natuurlijk, zodat het thuisfront, weliswaar na afloop, ook kon meegenieten. En dat hebben ze gedaan. Want wat zag dát er schattig uit, al die kleine wurmpjes met badmutsjes op en zwembandjes om, die als hondjes door het water peddelen en spetteren. Ik heb echt genoten van hoe sommigen spastische pogingen deden om zo snel mogelijk aan het einde van het bad te komen, en hoe anderen superrelaxed in het water naar het plafond lagen te staren.
Natuurlijk heb ik voor jullie wat foto's, en als het lukt zelfs een filmpje :).

Wachten tot ze mogen zwemmen

Filmpje waarin de kinderen in het water springen, Raphie is de derde die gaat.

En de foto helemaal aan het einde, als ze klaar zijn.

Raphie had er ontzettend veel lol in en ik vond het superleuk om te kijken :) Jammergenoeg kan ik niet bij Caleb's watersport middag zijn op vrijdag, omdat ik bij de voedselbank werk, want dit was zeker leuk om te doen.

With love,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten